Saturday 15 May 2010

KENDURI KESYUKURAN

Pada 01 Mei 2010 (Sabtu) bersamaan dengan Hari Buruh, saya mengambil kesempatan mengadakan kenduri kesyukuran. Kenduri yang diadakan ini bagi melepaskan beberapa hajat saya selama ini yang dah tertunai dan tercapai antaranya ; saya dan isteri dapat berpindah ke Kelantan pada 2007, mendapat tawaran biasiswa separuh masa Phd tahun 2009, memiliki kereta idaman dan menduduki rumah baru di Villa Impian.
Pada hari kenduri saya telah menjemput seramai lebih kurang 500 org jemputan yang terdiri dari sahabat handai rakan taulan pensyarah di IPG KKB, rakan guru isteri SMK PC, warga penduduk Kg Landak Padang Tembak, sanak saudara saya di Machang, sanak saudara isteri di Pasir Mas dan anak2 murid IPG KKB kelas Mate 1 dan 2 sem 1 dan sem 3, pelajar nasyid SMK PC.
Pada kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang terlibat bagi menjayakan majlis kesyukuran ini terutama keluarga Hj Zahran dan Pn Shamsiah yg telah membantu menjadi Chef Gulai Kawah, Warga Penduduk Kg Landak, Sanak Saudara, Sahabat Handai serta murid2 yang disayangi Kelas Mate 1 dan 2 IPGKKB dan Pelajar Nasyid SMK PC kerana telah membantu meringankan beban saya sekeluarga.

Secara keseluruhannya saya berpuashati di atas kehadiran dan sokongan padu anda semua. Terima kasih yang tak terhingga dan hanya Allah yang dapat membalasnya.

Inilah Chef Gulai Kawah kita..

Para tetamu yang hadir..

No comments:

Popular Posts

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails